Retouren & Ruilen

Op de achterkant van je pakbon staat het retourformulier. Natuurlijk streven wij er na dat je tevreden bent met alles wat je koopt via Sevenbien.nl, maar het kan zo zijn dat je een artikel graag zou willen retouren. Neem contact met ons op wanneer een artikel niet aan je verwachtingen voldoet, wanneer er iets mis is met de bezorging of je bestelling, of wanneer je een andere vraag of klacht hebt. Sevenbien.nl neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om het probleem te verhelpen.

Je kan een product binnen 14 dagen retourneren.

Retourneren & Ruilen

STAP 1

Een item retour sturen? Meld je retour aan door een mail te sturen aan retour@sevenbien.nl en vermeld daarin:

  • naam
  • ordernummer
  • product
  • reden van retour

Wacht op onze bevestiging. Wij kunnen enige vragen hebben die je eerst zal moeten beantwoorden voordat je verder kan met stap 2. Krijg je geen vragen dan kan je door met stap 2.

STAP2

Gebruik het retourformulier op de achterzijde van je pakbon. Deze vul je in en doe je bij je order. Zorg er voor dat de informatie overeen komt met wat er in de e-mail is besproken.

Je kan het retourformulier ook downloaden.

STAP3

uur de retourzending binnen 14 dagen na melding terug. Deze verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Hebben wij jou retour ontvangen? Dan sturen we nogmaals een e-mail met een bevestiging. Terugbetalingen doen we binnen 14 dagen.

Nog een barcode van DHL op je verpakking? Haal deze er af of kras hem even door!

Retourneren

STAP1

Een item retour sturen? Meld je retour aan door een mail te sturen aan retour@sevenbien.nl en vermeld daarin:

  • naam
  • ordernummer
  • product
  • reden van retour

Wacht op onze bevestiging. Wij kunnen enige vragen hebben die je eerst zal moeten beantwoorden voordat je verder kan met stap 2. Krijg je geen vragen dan kan je door met stap 2.

STAP2

Gebruik het retour/ruilformulier achter op je pakbon. Deze vul je in en doe je bij je order. Zorg er voor dat de informatie overeen komt met wat er in de e-mail is besproken.

Je kan het retour/ruilformulier ook downloaden.

STAP3

Stuur de ruilzending binnen 14 dagen na melding terug. Deze verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Wij zullen zodra we jouw zending hebben ontvangen zo spoedig mogelijk contact opnemen en er voor zorgen dat je de juiste maat of het juiste product toegestuurd krijgt.

Nog een barcode van DHL op je verpakking? Haal deze er af of kras hem even door!

VOORWAARDEN

  • Het artikel is onbeschadigd en niet gedragen en bij voorkeur voorzien van alle originele labels
  • Het artikel is dus in originele staat; in geval van een gebrek mag je dit niet getracht hebben te herstellen
  • Neem in geval van gebreken, niet of verkeerd geleverde en kapotte bestellingen zo snel mogelijk na ontvangst contact met ons op
  • Het artikel heeft indien mogelijk de originele verpakking en productstickers op de verpakking. Is dit niet het geval, dan zal jouw retour/ruil vertraging oplopen
  • De kosten van een normale retourzending zijn voor de afzender
  • De verantwoordelijkheid per post retourneren ligt bij de afzender
  • Nog een barcode van DHL op je verpakking? Haal deze er af of kras hem even door!

Na het retourneren van het product, vergoedt de ondernemer alle eerdere betalingen van de consument, inclusief de eventuele verzendkosten (niet te verwarren met de retourskosten) die door de consument zijn betaald voor het geretourneerde product. De vergoeding gebeurt doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.