Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.

Vraag & Klachten

Hoe shop ik bij SevenBien Fashion?

Je kan op verschillende manieren shoppen op sevenbien.nl. In het menu vind je verschillende categorieën waarmee je gemakkelijk naar jouw gewenste categorie gaat. Hier kun je vervolgens de onderliggende categorieën en de producten selecteren.

Sevenbien streeft er na om de categorieën en de producten zo goed mogelijk weer te geven met de juiste foto’s en informatie. Wanneer je een product ziet dat je graag zou willen kopen, dan kun je deze toevoegen aan je virtuele winkelmandje.

Nadat je alle producten hebt toegevoegd die je wilt kopen, kun je via je winkelmandje naar de betaalpagina waar je vervolgens stap voor stap geholpen wordt.

Hoe zoek ik een product?

Bovenaan de pagina staat een zoekbalk. Hier zoek je direct op producten. De zoekterm die je invult zoekt tussen onze producten naar het woord wat jij hier invult en zal vervolgens de resultaten aan je laten zien.

Hoe bestel ik een product?

Zodra je een product hebt gevonden en je op de productenpagina zit, kun je deze bestellen door op de In Winkelmand knop te klikken. Je krijgt vervolgens een bevestiging dat je artikel is toegevoegd aan je winkelmandje. Je krijgt een overzicht van je winkelmand en kan vervolgend doorgaan naar afrekenen of verder winkelen.

Hoe reken ik af?

Klik op het winkelmand icoontje rechtsboven.  Je kan hier direct kiezen voor ‘Doorgaan naar afrekenen’  of eerst je winkelmand bekijken. Ga je door naar afrekenen, dan kom je op de pagina waar je jouw gegevens kan invullen. Vul deze volledig naar waarheid in. Wil je een ander afleveradres gebruiken? Dan vink je ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul je hier de overige gegevens in.

Het afrekenen gebeurt pas nadat je al deze gegevens compleet hebt ingevuld. Vervolgens kun je kiezen voor een betaalmethode en zal je hier stap voor stap kunnen betalen. Voordat je daadwerkelijk betaald, krijg je altijd eerst een overzicht met je orderbevestiging. Is de betaling afgerond? Dan krijg je hier ook een bevestiging van.

Meer over afrekenen lees je op onze betalen pagina

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Mocht het nou zo zijn dat je een product in je shopping bag hebt staan dat je toch niet wilt bestellen, dan verwijder je deze heel makkelijk door naar je shopping bag te gaan en vervolgens op het kruisje voor het product te klikken. Zo wordt deze weggehaald.

Is een account aanmaken verplicht?

Je hoeft geen account te hebben om te kunnen shoppen op Sevenbien.nl. Makkelijk is dit natuurlijk wel voor een volgende keer shoppen, want dan hoef je niet opnieuw je gegevens in te voeren. Ook kun je met een account een handig overzichtje bijhouden van je bestellingen en je wenslijst, dus de keus is geheel aan jou of je dit wilt of niet.

Is shoppen bij Sevenbien.nl wel veilig?

Zeker weten. Wij hebben zelf de winkel getest op de veiligheid. We hebben een SSL-certificaat dat er voor zorgt dat persoonlijke gegevens afgeschermd blijven. Mocht het nou zo zijn dat je iets tegenkomt waar je vragen over hebt, dan zijn wij natuurlijk altijd bereikbaar. Ook je gegevens zijn bij ons veilig! Wij zullen deze nooit doorspelen aan derden en gebruiken ze puur en alleen voor jouw account en eventuele kortingscoupons.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is afgerond?

Je zult een bevestiging ontvangen zodra jouw bestelling binnen is. Ook van je online betaling krijg je een bevestiging. Jouw bestelling krijgt een unieke ordercode waarmee je altijd bij ons terecht kunt voor specifieke vragen over je bestelling.

Levert SevenBien ook aan het buitenland?

Sevenbien.nl levert op dit moment alleen aan klanten in Nederland en België. Het is wel mogelijk vanuit het buitenland online te betalen en een Nederlands leveradres in te vullenHoe annuleer ik mijn bestelling?”]

Dat kan alleen op het moment dat jouw bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via onze klant@sevenbien.nl en gebruik een titel zoals ‘bestelling annuleren’ zodat wij er snel bij kunnen zijn.

Al onze contactgegevens vind je op onze contact pagina.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven er na zo snel mogelijk alle bestellingen te verwerken en te versturen. Doorgaans gebeurt de verzending op dezelfde dag. Wanneer jouw bestelling wordt geleverd kan variëren, daar bijvoorbeeld op maandag geen leveringen plaatsvinden in Nederland. In het algemeen streven wij er na dat jij jouw bestelling op de eerstvolgende werkdag in huis hebt.

Meer over de bezorging van jouw bestelling lees je op onze bezorging pagina.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer jouw bestelling niet door de brievenbus past, zal je bij afwezigheid een briefje in de bus krijgen. Vaak staat hier aangegeven dat er nogmaals zal geprobeerd worden het pakket af te leveren, of dat je zelf via het internet kunt aangeven waar het afgegeven kan worden. Als je niets aangeeft en je bent de tweede keer niet thuis, dan is het vaak zo dat jouw bestelling bij het postkantoor afgeleverd wordt. Hier krijg je ook via een briefje bericht van.

Wat kost de verzending?

  • Verzendkosten Nederland: De verzendkosten binnen Nederland zijn €6,95 per bestelling.
  • België, Duitsland: De verzendkosten naar België en Duitsland zijn €8,95 per bestelling

 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. Wanneer je de bestelling afrond, kan je kiezen voor ‘Verzenden naar een ander adres’. Hier vul je dus je andere adres in en zal je jouw bestelling hier op ontvangen.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Kijk voor alle informatie over het retourneren van een product op onze speciale retour pagina.

 

Andere vragen?

Neem contact met ons op, we helpen je graag verder.

Klachtenafhandeling

 

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

E-mail: klant@sevenbien.nl
Telefoonnr klantenservice: 0341-268916
Voor meer contactgegevens, kijk op onze contact pagina.

“Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan onze klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar SevenBien Fashion bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).”