Natuurlijk streven wij er na dat je tevreden bent met alles wat je koopt via Sevenbien.nl, maar het kan zo zijn dat je een artikel graag zou willen retourneren en dat kan binnen 14 dagen na aanmelding, zie hieronder hoe je dat doet.

Retourneren

STAP 1

Een item retour sturen? Meld je retour binnen 14 dagen* aan na ontvangst door een mail te sturen aan retour@sevenbien.nl en vermeld daarin:

  • naam
  • ordernummer
  • product
  • reden van retour

Wacht op onze goedkeuring, dit kan uiterlijk 2 werkdagen duren hierna kan je door naar Stap 2.
*Indien jouw retour niet binnen 14 dagen is aangemeld, zal deze niet goedgekeurd worden.

STAP2

Gebruik het retourformulier op de achterzijde van je pakbon, deze vul je in en doe je bij je retourorder. Zorg er voor dat de informatie overeen komt met wat jij per mail hebt aangemeld. Dit zorgt ervoor dat het retourproces geen vertraging oploopt.

Je kan het retourformulier ook downloaden.

STAP3

Je kan de retourorder naar het onderstaande adres verzenden:

Sevenbien Fashion
Industrieweg 20-14
3846BD Harderwijk

Deze verzendkosten zijn helaas voor jouw eigen rekening.
Zorg er voor dat de retourorder binnen 14 dagen* na aanmelding in de juiste staat in ons bezit is.

*Indien jouw retour niet binnen 14 dagen in de juiste staat in ons bezit is, zal deze afgekeurd worden en zullen verdere kosten voor jouw eigen rekening komen.

Hebben wij jouw retour ontvangen? Dan sturen we nogmaals een e-mail met een bevestiging. Terugbetalingen doen we binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retourzending.

Nog een barcode van een heenzending op je verpakking? Haal deze er af of kras hem even door!

Ruilen

Een item ruilen?
Je volgt de stappen van het retourproces zoals hierboven beschreven en plaats zelf een nieuwe bestelling.

VOORWAARDEN

  • Het artikel is onbeschadigd en niet gedragen en voorzien van alle originele labels en verpakkingen.
  • Het artikel is dus in originele staat; in geval van een gebrek mag je dit niet getracht hebben te herstellen
  • Neem in geval van gebreken, niet of verkeerd geleverde en kapotte bestellingen binnen 3 na ontvangst contact met ons op
  • De originele verpakking en productstickers op de verpakking zijn in originele staat. Is dit niet het geval, dan zal jouw retour vertraging oplopen of afgekeurd kunnen worden.
  • De kosten van een retourzending zijn voor de afzender
  • De verantwoordelijkheid per post retourneren ligt bij de afzender
  • Nog een barcode van de oude verzending op je verpakking? Haal deze er af of kras hem even door!

Na het retourneren van het product, vergoedt de ondernemer alle eerdere betalingen van de consument, inclusief de eventuele verzendkosten (niet te verwarren met de retourskosten) die door de consument zijn betaald voor het geretourneerde product. De vergoeding gebeurt doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.